Taikymo galimybė, Account Options
Sužaidybinimo taikymo galimybės plėtojant įmonės Sužaidybinimo taikymo galimybės plėtojant įmonės marketingo veiklą Seminaras Vartotojai tapo lengviau pasiekiami, taikymo galimybė jų aktyvumas vis labiau mažėja.
Ką daryti jei dėl didelio informacijos srauto Jums vis sunkiau atkreipti į save dėmesį ar motyvuoti vartotoją domėtis Jūsų prekėmis ar paslaugomis? Šį kartą seminare kalbėsime apie vartotojų motyvaciją vartoti: kokie įrankiai skatina apetitą?
ĮKVEPIANČIOS PAMOKOS VISUS METUS
Kaip viena iš perspektyvių krypčių, įgalinančių šio tikslo siekimą, pastaraisiais metais įvardinama sužaidybinimo angl. Sužaidybinimas siejamas su žaidimo elementų panaudojimu nežaidybinėse situacijose — įmonės kontekste tokiose veiklose kaip vartotojų įtraukimas, darbuotojų motyvacija, vartotojų ir darbuotojų edukacija, inovacijų valdymas, asmeninis tobulėjimas ir kitose.
Taikymo galimybė rodo, jog sužaidybinimas skatina vartotojų vidinę motyvaciją, dalyvavimą bei sukuria geresnę patirtį vartotojams.
Šie sužaidybinimo teikiami privalumai yra naudingi įmonėms, nes skatina aktyvesnį vartotojų įsitraukimą per dažnesnes ir ilgesnes sąveikas. Tokio pobūdžio sąveikos sudaro prielaidas ilgalaikių santykių plėtojimui.
Gatautis yra publikavęs daugiau nei 50 mokslinių publikacijų po daktaro disertacijos gynimo, kurios referuojamos tiek Mokslinės informacijos instituto ISI duomenų bazėse, tiek Lietuvos mokslo tarybos patvirtinto sąrašo tarptautinėse duomenų bazėse.
Dabartiniai R. Gataučio tyrimai susiję su informacinių ryšio technologijų poveikiu įmonių transformacijai, socialiniu-ekonominiu IRT poveikiu, taikymo galimybė pagrįstomis inovacijomis, klasterizacija.