Variantų taikymas. Apie kampanijų tikslus sistemoje „Google Ads“ - Google Ads Žinynas
Skelbimo varianto taikymas Skelbimo varianto taikymas Baigę rodyti skelbimo variantą, galite patikrinti jo našumą, palyginti su pradiniu skelbimu. Jei esate patenkinti rezultatais, variantų taikymas pritaikyti skelbimo variantą ir sukurti naujų skelbimų.
Šiame straipsnyje aiškinama, kaip galite taikyti skelbimo variantą naujiems skelbimams kurti.
variantų taikymas Prieš pradedant Svarbu suprasti, kas nutinka, kai pritaikote skelbimo variantą. Variantų taikymas pritaikote skelbimo variantą, sukuriama naujų skelbimų ir skelbimo variantas neberodomas. Daugiau negalėsite rinkti skelbimo varianto ir pradinio skelbimo našumo palyginimo duomenų.
Vis tiek galėsite peržiūrėti skelbimų variantų taikymas našumo istoriją. Sužinokite, kaip stebėti skelbimo variantus Kai taikote skelbimo variantą, matomi našumo duomenys taikomi tik redaguotiems skelbimams. Variantas gali būti variantų taikymas kitiems tos pačios kampanijos skelbimams. Kai taikote skelbimo variantą, vykdomas įprastas jo patvirtinimo procesas.
RAUKŠLIŲ LYGINIMAS Hialurono Rūgšties ir Botulino Toksino Injekcijomis - burberry.lt
Gali praeiti šiek tiek laiko, kol nauji skelbimai bus peržiūrėti ir pradėti rodyti. Patvirtinimas trunka iki vienos darbo dienos. Jei skelbimo variantą pritaikysite, nepradėję jo rodyti arba kol jis vis dar rodomas, sukursite naujų skelbimų ir skelbimo variantas nebebus rodomas.
Skelbimo varianto taikymas Kairėje esančiame puslapio meniu spustelėkite Juodraščiai ir eksperimentai. Spustelėkite skirtuką Skelbimų variantai, kuriame pateikiami sukurti skelbimų variantai su informacija apie kiekvieną iš jų. Pasirinkite vieną iš toliau nurodytų parinkčių.
Pristabdyti pradinius skelbimus ir kurti naujus šio varianto skelbimus. Pašalinti pradinius skelbimus ir kurti naujus šio varianto skelbimus.
Išlaikyti pradinius skelbimus ir kurti naujus verslo prekyba varianto skelbimus.
Spustelėkite Taikyti.