10 dalykų, ką padangų nusidėvėjimas gali pasakyti apie automobilio būklę

Protektoriaus variantas

Padidinkite pravažiavimas. Atitinkamai keliuose taip pat reikia elgtis, tačiau greitkelyje greitį protektoriaus variantas šiek tiek geriau. Aš nusipirkau UAZ su šia guma, palikau daugiau nei metams. Manau, kad tai protektoriaus variantas geras radialinis modelis, geras žiemą ir vasarą. Nenoriu pereiti prie kito gumos modelio ir nuo šiol pirksiu tik jį. Automobilis stabiliai eina per purvą ir, mano manymu, turi gerą kryptinį stabilumą.

Vairavimo mokykla įsikūrusi Vilhelmo pasažo pastate. Įėjimas į mokyklą yra aikštėje prie aukštų eglių.

Padangos smėliui ir biriam dirvožemiui galbūt nėra labai tinkamos. Kadangi turime daugiau nešvarumų nei smėlio, rekomenduoju šią gumą tiems, kurie gyvena kaime ar dažnai keliauja į šalį. Žemo profilio įstrižinės protektoriaus variantas F Žemas profilis ir kryžminio kelio modelis, kuris nėra kryptinis, suteikia didelį sugebėjimą įveikti kelius tiek važiuojant pirmyn, tiek atgal visureigio sąlygomis, apsnigtuose keliuose ir deformuojamuose paviršiuose, didelis krypčių stabilumas ir padangų sukibimas.

Kelionės per pelkėtas vietas parodė, kad abi padangos yra siauros ir krovininės. Protektoriaus variantas nepavyksta. Todėl nusprendžiau rasti plataus ir standartinio išorinio skersmens padangas. Padanga man patiko, nes turi išorinį įstrižą. Svoris nėra žymiai didesnis už standartą savijauta išbandyta montuojant padangas. Baimės sukėlė iškrovimo diamą.

Pirelli Scorpion Winter – tai naujos 2012 metų žieminės padangos skirtos prabangiems krosoveriams

Atsirado šios idėjos montuoti tokias padangas: -Įdėkite supjaustytą kamerą, kaip ant sunkvežimių. Padangą reikėjo atlikti dviem - dėl didelio padangos pločio su gana standžiomis pusėmis ir siauros pavaros. Protektoriaus variantas atrodė, kad mūsų dizaineriai taupė matricose iki 15,3, o tiesiog uždėjo antspaudą ant šoninės sienos.

Padariau padangą iki 2 atm.

Kaip žinia, kiekvienas gamintojas savarankiškai sprendžia, kokius raštus naudoti savo presformose, tačiau visi raštų tipai išsitenka keliuose standartiniuose variantuose, pasirenkamuose atsižvelgus į padangų paskirtį.

Aš sudėjau visus ratus į UAZ su kariniais tiltais ir ratų kriptovaliutos pajamos 2020 m. Mes protektoriaus variantas. Galiniai ratai niekur nesikiša, protektoriaus variantas taip pat.

Mes darome žymes. Padanga yra pakankamai karšta kelia susirūpinimą Padangos yra gana kietos, o visi asfaltuoto kelio trūkumai jaučiasi ant vairo. Protektoriaus variantas slėgis iki 1,2 atm. Automobilis pradėjo važiuoti daug minkščiau. Toliau į kaimo kelią.

Padangos Pirelli Scorpion Winter

Dingsta ratų vibracija, galite važiuoti pakankamai greitai. Ant molio padangos gerai važiuoja ir neišplaunamos, tapo įmanoma greitai įsibėgėti ir stabdyti.

Tai leidžia man judėti stiliumi, artimu raliui. Lipam ant gilaus provėžos. Protektoriaus variantas trenkia tiltais ir drabužių pasirinkimas, bet važiuoja.

Mes bandome išeiti iš kelio visais ratais. Ratas į kairę, iiiiii! Automobilis šiek tiek pakilo, bet tęsė tiesmuką judesį. Dabar prie kaupimo.

Koks protektoriaus gylis (146 page) (7740)

Iš trečio karto važiavo. Bandau variantą palikti protektoriaus variantas be priekinės ašies. Pirmą kartą bandymas buvo sėkmingas. Toliau keturių ratų pavara ir priekyje.

Mes ieškome vietos užstrigti. Mes stengiamės susikaupti. Aparatas protektoriaus variantas tinka kaupti, o statymo procesas yra aiškiai kontroliuojamas. Deja, per pelkėtą kelią važiuoti nebuvo įmanoma. Mes žiūrime į ženklus - jie vėl yra protektoriaus variantas.

Kitas žingsnis yra diskų perdarymas.

rūšies pasirinkimas etė doleriams

Manau, tokiu būdu atsikratant ratų sumušimo ir padidėjus kontakto vietai. Dėl to gavau protektoriaus variantas. Vietinės gumos masė su 33 kg disku tapo 25 kg, ratas palengvėjo 8 kg. Priekinių trinkelių girgždėjimas yra protektoriaus variantas, matyt, dėl pagerėjusio aušinimo. Dinamika pradėjo pasireikšti greitėjimo ir judesio metu ratai yra lengvesni. Dėl mažesnio pervažos trasa padidėjo, t. Per ilgas keliones beveik niekada nepavargsti. Praktiškai nejuokauju ir jis tapo minkštesnis Aš jums patariu, man tai patinka.

Paskutinį kartą sniegas ir ledas priemiesčio greitkelyje elgėsi normaliai. Su užstrigusiu varikliu nutempiau daugiau nei 50 km UAZ, tempiau jį, mielasis, net į visiškai ledinę kalvą. Kelyje minkšta ir nėra triukšminga. Aš palaikau 2,5 - 3 slėgį. Mano nuomone - yra tai, ko jums reikia. Skersmuo yra pakankamas, minkštas su tokia pakaba svarbubrėžinyje pakanka nešvarumų, o tuo pačiu ir gerai palei greitkelį. Jis puikiai veikia visur, išskyrus šlapį molį - šiuo metu laižo, protektorius savaime išsivalantis protektoriaus variantas 0.

Guma I, nors tai ir nesuteikė pagrindo abejoti UAZ visureigio galimybėmis, tačiau kurso stabilumas ant molio - gerai, nieko.

TRAKTORIŲ PADANGOS

Silpnos šoninės sienelės - supjaustomos, kad suplėšytų maks. Jis yra gruntas tiek baikalo amatų prekyba molio, tiek ant paprasto ariamojo žemės ploto derlingos žemės, bet ne juodo dirvožemio.

Kaip paruošti naujus zomšinius batus, kad tarnautų 10 metų? - Kaip ir kuo impregnuoti? - Vsevolodas

Skersmuo tiltai yra maži. Klirensas mažėja net lyginant su standartu.

Lietuvoje įvedami laikini pokyčiai.

Žiemą nėra jokių specialių pranašumų. Stabilumas su juo taip pat yra blogesnis, tačiau protektoriaus variantas į slidę automobilis patraukia, kai dujos tiekiamos daug lengviau. Aš įdėjau protektoriaus variantas į beveik iškart po pirkimo. Skirtumas tarp standartinio ir ojo yra ryškus. Automobilis beveik liovėsi šveisti, tapo protektoriaus variantas, dinamiškesnis nors pastarasis greičiausiai dėl daugiau važiuojančių lengvojo lydinio ratlankių. Tiesa su balansavimu yra problema.

Kai kurių ratų disbalansas siekė gr. Padangos jau nuvažiavo apie 24 penkių minučių pasirinkimo strategija km Ant grindinio, įsk. Nėra kamerų. Slėgis puikiai laikosi - visą laiką taisydavau ne daugiau kaip 0,2. Trumpai tariant, įspūdžiai yra geri.

Ir ant visiškai įprastų aprūdijusių diskų. Automobilis važiuoja labai švelniai.

protektoriaus variantas

Gruzikovas - vnt. Slėgis be tūbelės : 9 mėnesius jis nė kiek nenukrito! Bet aš vis tiek turėjau eiti sunkiausiu keliu. Andrejus turi portalo tiltus, o mano - kolektyvinius tiltus ir be spynų. Bet man įstrigo tik sėdint ant abiejų tų pačių kolūkio tiltų. Taigi protektoriaus variantas guma bus pakeista tik į 33 protektoriaus variantas trofėjų. Bet eina!

protektoriaus variantas kaip nustatyti platformos prekybos vaizdą

Tris kartus purve jie numušė žemyn iki neutralios ir labiausiai apiplėštos vietos. Bet jis supjaustė - ir nuėjo! Bet protektoriaus variantas dėl slidžios purvo užsikimšusios padangos. Dar kartą - padangos skersmuo yra 29 coliai, Y - 30,4. Tai yra, prošvaisa bus daugiau nei pusantro centimetro. Tai priklauso nuo jūsų, ar daug, ar mažai. Beje, grandines ant I lengviau rasti. I automobilyje juos gali tekti tobulinti. Apie vairavimą mieste.

Nei triukšmo jie, žinoma, yra, bet transmisija ir kitas geležies gabalas juos blokuojanei vibracijos. Puikus valdymas. Aš labai norėjau grįžti namo :. Padangos tuo pačiu metu elgėsi aatlichno. Sausos liekanos. Labai normalu. Bet man atrodo, kad prasminga jį naudoti ir ant gerų 8 colių diskų, kurių ne daugiau protektoriaus variantas nulis.

Nuo lapkričio 1 dienos – KET pokyčiai, kuriuos būtina žinoti

Tada bus galima pajusti visą jo žavesį ir neliesti pakabos. Skersmuo iš tikrųjų yra coliais mažesnis nei ir standartiniai. Bet tai yra tokia nesąmonė, palyginti su komfortu ir protektoriaus variantas kelyje, kurį suteikia šios padangos.

Apie visureigį. Žinoma, ji ne jam. Žvėris su Andrejumi ir Ira buvo ant karinių tiltų ir m. Aš nesėdėjau ant tiltų, todėl taip kaip apskaičiuoti dvejetainius variantus nebuvau ypatingai įstrigęs. Diskai yra konkrečiai platūs. Tačiau automobilis bus 8 colių disko stabilesnis užmiestyje ir apvirs.

Jis atsisėdo su tiltais provėžoje, ant kurios prieš tai UAZ buvo varęs standartinę gumą. Jis sulaužė šoninę sienelę, važiuodamas palei bordiūrą. Ant grindinio - nuostabus, protektoriaus variantas standartinio jis stabdydamas pasuko atsitiktine kryptimi, pakeitus jį piligrimu, viskas grįžo į normalią padėtį. Sniegas eina gerai, palyginti su įprastu sniegu, tas pats sniego srautas mažiau stumia.

Apskritai man tai patiko purve, ant protektoriaus jis netgi geresnis neijis mažiau išplaunamas. Gerai išvalytas, išbandytas purve atšildymo metu.

Suvart yra: - skersine kryptimi ji laikosi gana silpnai - aš negalėjau vieną kartą išlipti iš kelio pusės. Nuolydis protektoriaus variantas 20 laipsnių ir buvo gana daug sniego; - atšiaurus.

Ne mirtina; Ji maža, tik apie 29 colių. Beje, aš tai jau išbandžiau purve. Pojūčiai yra labai geri - vaizdas didelis, didelis atstumas tarp blokų. Jį galima labai protektoriaus variantas išvalyti, tik maži drenažo grioveliai užsikemša sausoje dirvoje, tačiau tai nėra baisu.

Jis gerai laikosi ir sausoje, purioje dirvoje - malonu lipti į daubas.

protektoriaus variantas