Parduoti savybes. Gero pardavėjo savybės
Žmonės šiandien nori pirkti tada, kai jie patys nusprendžia, o ne tada, kai jūs norite parduoti. Ekspertas sausio 17 d.
Paklaustas, kas labiausiai pakeitė pardavimų sektorių per pastarąjį dešimtmetį, pirmiausia mini socialinių tinklų įsigalėjimą ir nuolat prie įvairiausių įrenginių prisijungusį vartotoją. Anksčiau labai dažnai pardavėjo rankose būdavo daugiau pranašumų, jis turėdavo visą informaciją parduoti savybes jos galėdavo suteikti tik tiek, kad užsitikrintų sėkmingą sandorio baigtį.
Jei bandysite pasitelkti bet kokią užkulisinę parduoti savybes taktiką ar pernelyg spausite pirkėją — pasaulis sužinos tai iš karto. Tai šiandien nebeveikia. Dabar sėkmingam pardavimui kaip niekada svarbus yra pasitikėjimo kūrimas ir pridėtinė vertė klientui, atviras bendravimas su juo, — pabrėžia ekspertas.
Penkios gero pardavėjo savybės Parduoti savybes reikėtų išskirti penkias svarbiausias gero pardavėjo savybes, tai, pasak p.
7 patarimai link pardavimo laimėjimo!
Ši savybė būtina, kad pardavėjas galėtų sukoncentruoti savo laiką ir pastangas į veiklą taip, kad tai leistų judėti greičiau į priekį link užsibrėžtų tikslų. Svarbiausia čia yra turėti planą ir nesiblaškyti. Ne kiekviena diena baigiasi sėkmingai. Tačiau turime pasimokyti iš praeities, o ne gyventi praeities nesėkmėmis.
Žmonės, kuriems sekasi parduoti
Pasimokykite, parduoti savybes, pasidarykite išvadas ir judėkite pirmyn. Trečia, kas svarbu geram pardavėjui, — tikėjimas.
Sėkmingas pardavėjas turi besąlygiškai tikėti parduoti savybes ir savo gebėjimu padėti spręsti problemas. Privalo tikėti savo produktu ir savo įmone, prekės ženklu.
Susiję straipsniai:
Ne mažiau būtina savybė geram pardavėjui — sugebėti išgirsti ir klausytis. Puikus pardavėjas yra visų pirma ir puikus klausytojas. Tačiau šiandieniniame pasikeitusiame pasaulyje sėkmingas pardavėjas turi turėti mažiausiai šešias ausis ir vieną burną!
Pasak eksperto, penkta svarbiausia savybė geram pardavėjui parduoti savybes gebėjimas prisitaikyti.
Todėl yra ypatingai svarbu kurti emocinį ryšį su klientais. Vienas pardavimo metodas visais atvejais neveikia. Privalu prisitaikyti prie kliento poreikių, vartotojo profilio ir laviruoti priklausomai nuo aplinkybių. Jis priduria, kad šiandien ypatingai sunku patraukti nuolat užsiėmusių parduoti savybes dėmesį. Svarbiausias raktas šiandien — klientų parduoti savybes.
Labiau vartotojus inspiruoja ne reklama, o vertingas jiems turinys, informacija, kuria pasidalijo jų draugai. Lemia požiūris Pardavimų ekspertas priduria, jog pasiekimai visų pirma priklauso nuo požiūrio. Praleidau daug laiko skaitydamas ir bandydamas suprasti, kokią neįtikėtiną galią turi parduoti savybes požiūris ir mąstysena.
Svarbu ieškoti sprendimo būdų, išeičių, o ne pasiteisinimų. Pozityvi, į laimėjimus orientuota mąstysena padeda pasiekti užsibrėžtus tikslus. Tad, pasikartosiu, svarbiausia teisingas požiūris ir veiksmai, kurie lemia, kurioje pozicijoje atsidursite.